Autor |
Wiadomość |
Barbara88
|
Wysłany:
Wto 0:32, 02 Sie 2016 Temat postu: |
|
My mamy kserokopiarkę w firmie i nie wyobrażam sobie pracy bez niej. Chociaż faktycznie urzadzenia wielofunkcyjne też się sprawdzają. Najgorszej jest wtopić w same drukarki. |
|
|
Buziak77
|
Wysłany:
Pon 19:05, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
Nie wiem po co dzierżawić kserokopiarki. Jesli już ma się firmę to wypada kupić po prostu jakąś do firmy. To nie kosztuje znowu aż tak strasznie drogo. |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 8:16, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
Najlepiej kupić urządzenie wielofunkcyjne |
|
|
rafalwaa123
|
Wysłany:
Śro 23:28, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
pewnie tak, w sumie niedawno kupowalem ale tylko urzadzenie wielofunkcyjne |
|
|
kwazar77
|
Wysłany:
Pon 19:20, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
Mi się wydaje, że nie bardzo, w dzisiejszych czasach taka kserokopiarka nie jest droga, a można i kupić jakieś lepsze urządzenie wielofunkcyjne. |
|
|
luka6as
|
Wysłany:
Nie 19:15, 08 Maj 2016 Temat postu: kserokopiarka |
|
Macie kserokopiarki w biurze? Właśnie przeczytałem ciekawy artykuł o warunkach pracy, możecie sobie przeczytać tutaj - http://www.meteoprog.pl/pl/news/55245/ i było tam też o sprzęcie biurowym, a zainteresował mnie temat taki jak dzierżawa kserokopiarki Myślicie że to ma sens? |
|
|